Galeria

po_4.jpg

Wirtualny spacer

 

wirtualny spacer

   W związku z wpłynięciem odwołania, Przewodniczący Rady informuje, że wstępny termin Posiedzenia Rady w celu przeprowadzenia procedury odwołania od rozstrzygnięć organu decyzyjnego sprawie oceny wniosków w ramach konkursu I/2013, w ramach Działania 4.1/413-Wdrażania lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Małe projekty", został ustalony na dzień 05.07.2013 na godz. 8.00 w Biurze LGD „Jagiellońska Przystań", ul. Harcerska 8, 21-200 Parczew.

Planowany porządek posiedzenia w ramach w/w działania:

- otwarcie posiedzenia przez Przewodniczącego Rady, stwierdzenie quorum,

- przedstawienie wnioskodawców, którzy złożyli prawidłowe odwołanie pod względem formalnym od uchwały Rady podjętej w dniu 18.06.2013r.

- wybór Komisji Skrutacyjnej,

- złożenie oświadczenia o bezstronności przez każdego Członka Rady,

- podjęcie uchwały w sprawie wykluczenia z głosowania,

- głosowanie w sprawie oceny operacji według lokalnych kryteriów przyjętych przez LGD,

- podjęcie uchwał w sprawie oceny operacji według Lokalnych Kryteriów Wyboru w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju ( w przypadku zmienionej ilości przyznanych punktów),

- podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia listy ocenionych operacji ( w przypadku zmienionej ilości przyznanych punktów),

- wolne głosy, wnioski, zapytania,

- zamknięcie posiedzenia.

Joomla Templates by Joomla51.com