Galeria

j_2.jpg

Wirtualny spacer

 

wirtualny spacer

 logo  W związku z możliwością odwołania od rozstrzygnięć organu decyzyjnego w przedmiocie oceny operacji, uprzejmie informujemy, że wstępnie termin Posiedzenia Rady w sprawie wyboru operacji do finansowania został ustalony na dzień 07.07.2011 godzina 15.00 w Biurze LGD „Jagiellońska Przystań", ul. Harcerska 8, 21-200 Parczew.
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia Rady przez Przewodniczącego Rady.
2. Stwierdzenie prawomocności posiedzenia ( quorum ).
3. Przedstawienie listy wnioskodawców i ocenionych wniosków.
4. Zapoznanie się z ewentualnymi odwołaniami od wyników ocenionych operacji w ramach działania „Małe projekty" złożonymi przez Wnioskodawców i rozpatrzenie tych odwołań.
5. Podjęcie uchwał w sprawie wybrania/niewybrania operacji do finansowania
6. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia listy operacji, które zostały wybrane/niewybrane do finansowania w ramach działania „Małe projekty".
7. Wolne głosy, wnioski, zapytania
8. Zakończenie obrad
Joomla Templates by Joomla51.com